Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Snížení energetické náročnosti budovy zázemí sportovní haly v Mariánských Lázních
Odesílatel Eva Fenigová
Organizace odesílatele Město Mariánské Lázně [IČO: 00254061]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 30.05.2017 12:10:02
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Vážení,
město Mariánské Lázně obdrželo žádost o vysvětlení zadávací dokumentace, konkrétně bodu 5 v návrhu smlouvy o dílo.
Na uvedenou dodatečnou žádost o vysvětlení zadávací dokumentace zadavatel odpovídá - viz přiložený soubor Dodatečná_informace_č. 1_Slovan.

S pozdravem
Město Mariánské Lázně


Přílohy
- Dodatečná_informace_č. 1_Slovan.pdf (614.14 KB)

Původní zpráva

Datum 29.05.2017 14:47:32
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,

prosíme o upřesnění platebních podmínek.

Dle výzvy k podání nabídek je předpokládaná doba plnění 90 kalendářních dní (bod 9.). Dle SOD, bodu 5.2., "uhradí objednatel zhotoviteli veškeré daňové doklady po předání a převzetí dokončeného díla..."

Rozumíme tomu správně, že po dobu cca 3 měsíců realizace zakázky nebude možné fakturovat na základě měsíčního plnění, ale celé dílo bude zaplaceno až po jeho dokončení a předání bez vad a nedodělků?

Děkujeme a jsme s pozdravem.