Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7501010009850


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Město Mariánské Lázně
Identifiakční číslo:
00254061
Poštovní adresa:
Ruská 155
Obec:
Mariánské Lázně
PSČ:
353 01
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Oddělení veřejných zakázek
Tel.:
+420 354922187
K rukám:
Eva Fenigová
       
E-mail:
eva.fenigova@marianskelazne.cz
Fax:
+420 354623186
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.muml.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.muml.cz/profile_display_2.html
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Rekonstrukce ul. Palackého – 2. a 3. etapa, Mariánské Lázně
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Mariánské Lázně
Kód NUTS CZ041 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
Předmětem veřejné zakázky je rekonstrukce části Palackého ulice a části přilehlého chodníku pro pěší.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
15 000 000
a
25 000 000
Měna:
CZK
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45233100-0
 
Další předměty
45213316-1
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
21/04/2015 (dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
7
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Hlavním cílem projektu je zlepšení technického stavu jedné z páteřních komunikací města, zlepšení plynulosti a bezpečnosti silničního provozu, zvýšení bezpečnosti chodců a vyřešení parkování osobních automobilů na této komunikaci.
Protože tuto komunikaci využívají návštěvníci přijíždějící ze směru od Karlových Varů, dojde také ke zvýšení atraktivity Mariánských Lázní pro návštěvníky a jejich zlepšení prvního dojmu po příjezdu do našeho města.
Opravou této důležité místní komunikace také dojde ke zlepšení životního prostředí jak pro místní obyvatele tak také pro návštěvníky.
Bez realizace veřejné zakázky není možno splnit plánovaný cíl a naplnit potřeby zadavatele. Místní komunikace ul. Palackého je dlouhodobě v nevyhovujícím stavu. Povrch komunikace je vlivem provozu (hlavně trolejbusů MHD) silně zvlněn (na vině je zcela nedostatečné podloží, které nemůže vyhovět současnému provozu). Dále komunikace už neodpovídá dnešním požadavkům na bezpečnost a plynulost provozu a také bezpečnost chodců.
Dnešní široká vozovka svádí řidiče k rychlejší jízdě. Po jejím zúžení bude toto nebezpečí eliminováno. Budou vybudovány zastávkové zálivy pro MHD. Dále bude zřízen v místě zvýšeného pohybu chodců ( je zde zastávky MHD, chodníku do přilehlého parku a chodník k městské nemocnici) přechod pro chodce s kontrastním nasvícením. V rámci zvýšení bezpečnosti provozu také dojde k nakolmení vedlejších komunikací při jejím napojení na ul. Palackého.
Také se zlepší parkování osobních vozidel a to vznikem parkovacího pruhu vedle vozovky.

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
Objednatel nebude poskytovat zálohy. Práce budou hrazeny průběžně na základě měsíčních zjišťovacích protokolů do výšky 90 % celkové ceny dle smlouvy o dílo.
DPH bude hrazeno objednatelem z celého díla.
Splatnost faktur bude 30 dnů.
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
http://www.portal.gov.cz
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
http://www.portal.gov.cz
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
http://www.portal.gov.cz
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
17/03/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh