Veřejná zakázka: Stěhování městského úřadu

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 331
Systémové číslo: P18V00000075
Evidenční číslo zadavatele: P18V00000075
Datum zahájení: 20.08.2018
Nabídku podat do: 07.09.2018 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Stěhování městského úřadu
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je poskytování stěhovacích služeb pro objednatele dle jeho pokynů, tj. zejména stěhování kancelářských prostor (nábytku, techniky, přepravek s dokumenty, krabic s archivními dokumenty) v rámci budov:
 Ruská 155/3, Mariánské Lázně – budova, ze které se bude stěhovat
 Ruská 74/14, Mariánské Lázně – budova, do které se bude stěhovat

Počet stěhovaných kanceláří, skladů, archivů, jejich velikost v m2, umístění, počet pracovníků, je blíže specifikováno v příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Stěhovací služby zahrnují veškeré související činnosti, zejména:
a) balící servis s použitím obalového materiálu dodavatele,
b) dodání obalového materiálu a přepravek včetně jejich dovozu na místo určení v množství a termínech dle požadavků objednatele,
c) v případě stěhování archivů vyndání archivních dokumentů z regálů a zabalení dle pokynů pracovníka objednatele
d) označování stěhovaných věcí štítky pro určení lokace stěhovaného předmětu v místě vykládky,
e) přistavení stěhovacího vozu na požadované místo,
f) snesení a vynesení stěhovaných předmětů
g) nakládka stěhovaných věcí
h) zajištění stěhovaných věcí proti poškození,
i) doprava na nové místo určení
j) zajištění prostoru dotčeného stěhováním proti poškození,
k) vykládka stěhovaných věcí v místě vykládky
l) vybalení věcí v místě vykládky, v případě stěhování archivů uložení archivních dokumentů zpět do regálů,
m) demontáž a opětovná montáž stěhovaných věcí na určeném místě, rozmístění dle požadavků pracovníků zadavatele
n) odvoz a zajištění zpracování objednatelem označeného použitého obalového materiálu v souladu s příslušnými právními předpisy o odpadech

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR, min. 3, uveřejňuje se
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 850 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Město Mariánské Lázně
  • IČO: 00254061
  • Poštovní adresa:
    Ruská 155
    Mariánské Lázně
    353 01
  • Název oddělení: Oddělení veřejných zakázek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60051181

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Ruská 155
Mariánské Lázně
353 01

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
20.08.2018 15:49 výzva Hana Adamcová Výzva    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
Fa Podrazil s.r.o. 25669214 Česká republika Ne
HrubyMOVING s.r.o. 26488477 Česká republika Ne
Petr Novák 76559114 Česká republika Ne
Stahl- stěhovací služba, spol. s r.o. 49244400 Česká republika Ne
STĚHOVÁNÍ Praha, spol. s r.o. 26847132 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 05.10.2018

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
HrubyMOVING s.r.o. 26488477 Česká republika 277 777,00 336 110,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 26.11.2018
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2018 277 777,00 336 110,00