DBID:
782
Systémové číslo:
P25V00000067
Datum zahájení:
01.12.2025
Nabídku podat do:
15.12.2025 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
- Název: Dodávka kancelářských a hygienických potřeb 2026 - 2027
- Druh veřejné zakázky: Dodávky
- Zakázka na rámcovou dohodu.
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění průběžných dodávek kancelářských a hygienických potřeb pro zadavatele.
Na plnění bude uzavřena rámcová smlouva na období 24 měsíců.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
-
Postup:
VZMR, min. 3, uveřejňuje se
-
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
- Předpokládaná hodnota:
600 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Zadavatel
- Úřední název: Město Mariánské Lázně
- IČO: 00254061
- Poštovní adresa:
Ruská 155
Mariánské Lázně
353 01
-
Název oddělení:
Oddělení veřejných zakázek
- Id profilu zadavatele ve VVZ: 60051181
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.muml.cz)
Kontakt
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Zadávací dokumentace - soubory ke stažení
Zadávací dokumentace - výzva
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.
Žádné dokumenty k zobrazení.