Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je tvorba a správa on-line kampaně Mariánských Lázní pro domácí i zahraniční cestovní ruch v období 10/2023-12/2024 na téma „Let's meet Mariánské Lázně“. Nosným dokumentem pro kampaň bude Strategie rozvoje cestovního ruchu a lázeňství v Mariánských Lázní, která bude dokončena na podzim 2023.
Minimální obsah kampaně pro celé období:
- vytvoření typových bannerů/vizuálů pro použitá média v souladu s claimem „Let's meet Mariánské Lázně“, a to v i české verzi,
- sociální sítě včetně kreativy, kreditů, inzercí na on-line portálech, PPC (Google ads, sklik, YouTube, Instagram, Facebook – ve spolupráci se správci FB ML – Město ML a KIS ML, remarketing) + reporting a analytika,
- přizpůsobování jednotlivým obdobím, eventům a případně dalším situacím (např. i epidemiologické),
- P.R. články a video prezentaci dodá zadavatel prostřednictvím své organizace KIS Mariánské Lázně s.r.o. či jiného dodavatele.
Cílem kampaně je soustředit návštěvníky do turisticky slabších zimních měsíců.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR, min. 3, uveřejňuje se
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
1 300 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Cheb
Zadavatel
Úřední název: Město Mariánské Lázně
IČO: 00254061
Poštovní adresa: Ruská 155
Mariánské Lázně
353 01
Název oddělení:
Oddělení veřejných zakázek
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60051181
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.muml.cz)